molliiie

"You´re the apple to my pie, you´re the straw to my berry"

Kategori: The day

Hello!
 
Idag har jag bara varit hemma och tog en promenad på eftermiddagen. Det har inte hänt så mycket på sistonde, men ogår var jag på en föreställning på Globen som Circus Soleil. Det var fatist bra förutom att man missade melodifestivalen. De gjorde massor av akrobatik, massa trix och volter m.m. Det är ju ingen typisk circus med djur utan med människor (annars går jag inte på circusar). Jag var där med min failj och moster med familj. Vi åt middag innan och åkte sen till Globen.
 
Imorgon är det nog en vanlig skoldag, sen träning som slutar 21.30 så det blir lite sent, men om det är träning så är det :) På tisdag och onsdag är det också träning och sen på torsdag ska jag på en föreläsning (eller vad man ska säga) för fotbollen. Jag och Filippa (ifall hon kan) ska dit från vårat lag. Det håller på i några timmar så hoppas det bli roligt. På fredag har jag inget planerat, men det kanske blir någonting. Lördag blir det första matchen utomhus (eftersom alla planer har snö på sig) så det ska bli roligt. Upptagen hela veckan...
 
 
Två bilder från denna vecka. I fredags då jag, Lina, Ida och Ellen gick ut på study hall och spelade in lite av våran spanska film som vi hålle rpå att göra. Skönt att få vara utanför skolan på skoltid för en gång skull. Molly_Lundin
En bild jag tog i sommras
 
Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: