molliiie

Mysdag

Kategori: Allmänt

Idag är det typ en mysdag/skönhetsdag. :)
För en stund sedan så kom jag hem från att ha varit på massage hos en tjej som var superbra! Vi åkte redan vid typ 8.20 för att lämna av syster på fritids och sen fick jag skjus in till stan av mami. Jag åkte sen hem direkt och fick reda på att jag har en klipp tid vid fem så då ska jag tillbaka till stan ,men vet inte riktigt hur jag vill ha det. Mitt hår är väldigt slitet så jag får nog klippa av det (bara det inte blir för mycket).
 
Imorgon skulle jag ha varit hundvakt åt min kompis hund men det blev inställt så nu vet jag inte vad som händer, men jag får väl ta och ringa någon :P JAg måste ockkså pack eftersom jag åker iväg på onsdag och är borta resten av lovet. Vi lediga på måndagen också för att lärarna skulle typ ha en sån här mötesdag eller vad man säger.
 
Idag fyller Lovisa år så Grattis Lovisa!!! Hoppas du får en skitbra dag och njut av att vara 15! Byxmyndig!
Puss och Grattis igen!
 
Puss och Kram!
Ha ett bra lov

Kommentarer


Kommentera inlägget här: