molliiie

I´m coming home

Kategori: Allmänt

Denna dag var en rolig dag. Jag var hemma hos en kompis och vi latade oss typ bara framför datorn hela dagen, snackade massor m.m., fast jag gick till henne så jag fick lite frisk luft.
 
Imorgon åker jag och min kära familj till ett av våra landställen vid Göteborg. Jag känner mig alltid så hemma där (kanske för att jag är där hela tiden) och man känner så lugn. Det är skönt att komma bort från all stress här i Stockholm. Faktiskt så är göteborgare mycket gladare och lugnare är stockholmare. Får se om några vänner är där eller inte. De hade sportlov förra veckan så dem är troligen inte där. Jag vet inte riktigt när vi kommer hem, men antingen söndag eller måndag tror jag...men vi får se :)
 
Det blev inte något mer gymmande denna vecka än tennis i söndags för att jag var smart nog att sträcka mig när jag dansa, så jag har haft ont så fort jag typ stäcker ut benet, men det får man leva med och det håller på att försvinna nu.
 
Antingen kommer det förmodligen inte vara bloggande eller så skriver jag något litet inlägg under resten av lovet. Vi får se hur det blir.
 
Puss och Kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: