molliiie

Summer

Kategori: Allmänt

Nu är det faktiskt inte så jättelång tid tills sommarlovet är här. Det är lite mindre än 4 månader. Jag vet inte riktigt hur jag ska spendera lovet, men jag vet ju att jag ska till Lundsberg på konfaläger i lite mer än 3 veckor, så jag är ju borta ganska länge i slutet. Sen är det ju sommarcup med fotbollslaget, men det är inte bestämt vilken vi ska på så jag kanske inte kan gå på den. Som alltid så åker ju jag och min familj till våra landställen som är så skönt för att man blir så glad och får träffa min goa släkt.
 
Nu är det ju äntligen sportlov och imorgon ska jag spela tennis på Sats med Ida. Nu när det är lov och inget pluggande än så länge så ska jag gymma. Nu på senaste tiden har det varit massa pluggande så jag har bara gymmat 1-2 gånger i veckan, så jag ska försöka bättra mig, men jag åker iväg på onsdag så det kanske inte blir så mycket ändå, men ialla fall imorgon och helst två gånger till.
Åhh vad jag saknar sommaren! När det börjar bli varmt igen så ska jag ta och köpa ett par Ray Bans (eftersom jag tappa mina i vattnet förra sommaren när jag var och seglade) och ett par vita enkla converse som man kan använda till allting. Längtar också till att seglar säsongen.
 
 
Puss och Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: