molliiie

Back to Normal

Kategori: Allmänt

Hello everybody!

Dagen var ganska tråkig. Var väldigt trött och fick ont i huvudet efter att vi hade varit på musiken och slått på massor av instrument. Detta var en vanlig torsdag med vanliga lektioner så det hände inget intressant. På bilden håller vi på med att göra våra egna musikvideor och det har varit väldigt roligt!

Igår var jag på gymmet med laget som vanligt och vi körde styrka, kondition och dansade så jag har träningsverk lite här och där.

Imorgon är det äntligen fredag! Tänkte vara med Lina men hon kunde inte så får se om jag hittar på någonting annat eller åker hem. På lördag har jag träning mitt på dagen (man kan ju inte göra någonting med nån annan då) och på kvällen ska jag, min familj och moster med familj på en teater på Globen som heter Alegre (tror jag).

Nästa vecka börjar det med att jag kommer ha träning måndag, tidsdag och onsdag (kommer vara så trött men får hålla ut!) sen också lördag som vanligt och får se om jag kan hinna gå till gymmet någon gång då också, men inte säkert.
 
 
För några månader sen ...
 
Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: