molliiie

The sky is the limit

Kategori: Allmänt

Hello på er alla!
 
Idag var det ju SO prov som jag pluggade på massor igår. Det var 9 frågor om politik och jag skrev ändå ganska mycket, men det var på ett ställe där jag hoppade över för jag inte förstog ordet....men men så går det :)
Sista lektionen var spanska där vi skulle göra en improvisations sak som faktiskt gick ganska bra för mig men min grupp var lite flummig så helheten blev inte bra :P
 
Efter att skolan var slut åkte jag direkt till Hannas skola där jag mötte upp henne för att åka vidare till gymmet. Vi var där en liten stund och efter att vi hade sprungit massor var vi så trötta att vi åkte hem. Alltid när jag har sprunging på ett springband så blir mina ben typ vingliga...är det normalt? hehe...jaa vad ska man skriva om?
 
Imorgon ska vi ju vara i skolan vid 6.15 helst för att bussarna ska gå vid 6.30. Ahhh jag kommer dö! Just nu kan jag inte sova heller så jag kommer väl se helt förfärlig ut när jag kommer dit imorgon.
 
Puss och Kram
En bild från Åre med det gänget jag åker med. Underbart!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: