molliiie

It's now or never

Kategori: Allmänt

Idag är det onsdag och min sista dag innan lovet eftersom jag åker upp till Åre idag (som vanligt yay!). Denna gång är det bara med familjen, men det ska ändå bli roligt. Vi ska bo på Diplomat som verkar vara mysigt och åker nattåg upp så vi kommer fram på morgonen och checkar in våra saker, se drar vi ut i backen medans alla har en vanlig dag i skolan! hehe :)
 
Jag vaknade första gången idag vid 5.20 och vart väldigt chockad för att jag har nog aldrig vaknat så tidigt förut under en vanlig skolvecka. När jag vaknade känndes det som att mitt huvud skulle sprängas och var helt täppt i näsan, men efter att ha vaknat till och lite nässpray så blev det ok, men hade ont i huvudet hela dagen.
 
Keep your smile up and show that you're strong enough through the hard times
mupp bilder men bjuder på det!
 
Puss och Kram

Kommentarer

  • Zarin säger:

    Vad sööt! :D

    Svar: du är :)
    Molly

    2013-03-27 | 19:44:25
  • Tova säger:

    Vad vacker du e Molly!! <3

    Svar: aww tack! du också Tova! :) <3
    Molly

    2013-03-28 | 21:16:34
    Bloggadress: http://touchoftovaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: