molliiie

If you ask me how I'm doing I would say I'm doing just fine I would lie and say that you're not on my mind

Kategori: The day

Lång rubrik, men gillar den låten från Gavin Degraw (Max Schneider har cokså gjort en bra cover på den).
 
Idag har jag bara varit hemma. Har försökt att städa rummet hela dagen men lyckades inte förr än sen eftermiddag/kväll för att jag lyssnade på massa musik och prata lite med kompisar. Jag vaknade vid 11 tror jag, men det var bara skönt att sova ut. Imorgon är det skola igen, träning sent på kvällen. Tisdag skola som vanligt också och träning tidig kväll. Onsdag och torsdag har vi SPT (utvecklingssamtal) så vi är lediga båda dagarna. Då ska jag och Ida vara PT för Louise :) På onsdagen ska vi köra lite kondition och sen på kvällen ska jag på gym pass som vanligt. På torsdage ska vi köra lite teknik (fotboll) med Louise.
På fredag har vi YLD (yearlevel day) då alla i åttan ska titta  på olika museum och gå en rundtur i riksdagen. Får se hur det blir....Kommer säkert bli rätt så lång tråkigt men man får ju såklart göra det bästa av det. Så kommande vecka är det bara 2-3 läxor, träning och träning :) ska bli kul!
 
Puss och Kram!
 
Dagens outfit - Slapp dag
suddig
 
Klocka - Daniel Wellington
Tjock tröja - Pippi Tröja från Emma & Malena
Jeans - Lee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: