molliiie

Must Be Love

Kategori: Allmänt

Dessa dagar har jag inte riktigt orkat att blogga när det har varit lov, men jag skriver en lite samanfattning eller vad det blir här i detta inlägg och bjuder på lite bilder....
 
I början av lovet var jag bara hemma och på onsdagen åkte jag med familj ner till vårat ena hus på västkusten. Det var mysigt, men väldigt kallt. Det blåste väldigt mycket och eftersom huset ligger precis vid havet så blåser det ju extra mycket. Super kallt men väldigt mysigt! På fredagen åkte vi in till Göteborg och shoppade lite. Jag köpte ett par super sköna skor från New Balance, mamma och min ena syster köpte lite tröjor och skor, hehe mamma blev köp galen kan man säga! Vi var i Göteborg ett tag och sen åkte vi vidare till mormor & farmor. Jag kom faktiskt hem i lördags (trodde att det skulle bli söndag) för att min syster skulle jobba på söndagen.
 
När vi var i Göteborg så såg jag Andreas Wijk! Asså herregud va han är är snygg!!! ahhhh (in love)
 
I går (måndag) hade vi studiedag. Jag var bara hemma och slappade hela dagen fast hade sen träning som slutade 21.30 så det blev lite sent, men det var skönt att träna igen efter uppehåll under lovet! :)
 
Idag var det ju då första skoldagen efter lovet och den var ganska normal. Långtråkig. Hade So första lektion och Spanska sista. Imorgon är det träning igen som gäller, men förutom det och skola är det inget speciellt.
 
Här är lite bilder från veckan som gått
 
Dagens
Framme på Västkusten - älskar det
Puss & Kram

Kommentarer

  • Zarin säger:

    Jättefin! :)

    2013-03-06 | 14:39:51

Kommentera inlägget här: