molliiie

Prom

Kategori:

Nyss så åkte min syster iväg med hennes kompisar till balen och alla var så fina! jag vet att det låter töntigt men jag är ganska avundsjuk på dem! nästa år är det ju min tur men jag vet inte om det kommer bli så roligt för att just nu är väldigt många väldigt omogna så jaa men hoppas att det blir bra :) drömmen skulle vara att vara på en cool våning där set både är en häftig inne lokal men också att man kan gå ut på en balkong och titta ut på en vacker utsikt över Stockholm.

Imorgon är det ju först träning och sen fixa mig för att åka vidare till Astrid för film kväll! Som jag sa förut så ska vi ju se på paranormal activity och jag kommer ju bli så sjukt rädd!

puss och kram

Kommentarer

  • Zarin säger:

    Vill du ha det i ett slott? Haha :D

    Svar: nee, det vill jag inte. Jag tycker det skulle bli för stort och för stelt. Jag skulle vilja ha det i en cool lokal som min syster var i.
    Tack för att du läser bloggen Zarin! :)
    Molly

    2013-02-15 | 19:50:33
  • Zarin säger:

    Haha :)

    2013-02-18 | 11:31:14

Kommentera inlägget här: