molliiie

You can be the hero and I can be your side kick

Kategori: The day

Nu sitter jag och skypar med Ida om alla konstiga personer det finns här, varför är det inte fler snyggingar, haha ;)
 
Idag var det en ganska vanlig dag i skolan. Efter skolan åkte jag hem direkt för att äta melis. Åt lite mycket (men hade inte ätit så mycket till lunch, som jag ofta inte gör) så jag åt, bytte om till träningskläder och blev upphämtad av mami. När jag kom hem så åt jag lite och sen hoppa in i duschen. Åh det var så skönt med varmt vatten efter att ha nästa frusit ihjäl på eftermiddagen och inte kunnat värma mig (för att det öppnade fönstrena p.g.a. perfym så det blev ju skit kallt!)
 
Det är en sak jag stör mig på är att man måste få ha perfym på sig i skolan! Hallå vi går i högstadiet och då är det en självklarhet att man ska lukta gott och kunna känna sig ren utan att alla ska stinka svett som vissa redan gör! Sorry för utbrott men så är det! Imorgon skulle jag ha gymmat med laget på kvällen, men mina föräldrar är borta så måste kan inte komma dit, hehe. Fast jag funderar på att gymma själv (om jag inte får tag på någon snabbt) lite tidigare. Får se hur det bli med det! ;)
 
På senaste tiden har jag lyssnat på låten Perfect Two där jag har tagit text därifrån. Om någon undra :P
 
Puss och Kram
Börjar sakna sommaren mer och mer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: