molliiie

Bieber

Kategori:

I tisdags var jag på justin Bieber konserten i globen och det var utan tvekan den absolut bästa kvällen i mitt liv!! Jag och mina kompisar hade ståplatser så vi köade hela dagen. Vi kom fram lite innan 7 på morgonen och köade i ca 12 timmar. När vi fick gå in var det lite mer väntan och förbandet The Fooo uppträdde och vi var längst fram under hela konserten! När Justin kom in var det det bästa ögonblicket någonsin. Öppningen va så sjukt häftig! Han kom in på stora vingar med mönster av gitarrer och delar från trummor. Man skrek och sjöng med hela tiden! Jag grät också under några låtar, men att se sin idol och förebild för första gången efter att ha följt med honom sen början är en känsla man inte kan beskriva. Man är helt mållös och att vi kom längst fram i ståplatserna va helt fantastiskt! bara några meter ifrån Justin! Det går inte att beskriva. Allting va helt perfekt och underbart! Dagen efter var jag såklart hes men jag trodde att jag skulle vara mer hes fast det har kommit under dagarna efter men det är vara roligt att vara hes faktiskt.

Puss och Kram




En bild från kvällen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: