molliiie

We come right back to this

Kategori: Allmänt

Halloj!
 
Nu sitter jag och skriver på min SO assignment som ska in imorgon. Hittills har jag bara svarat på några frågor man ska tänka över men måste skriva en text och göra en presentation om det också som jag inte kommit så långt på. Denna vecka har vi 7 läxor som ska vara inne på 4 dagar! och jag åker ju imorgon så jag måste se till att jag har datorn med mig!
 
Dagen var okej. Inte så roligt när det slutar med en långtråkig lektion, men vi hade slöjd och min träslöjds lärare är bra men också så sjukt rolig! Konstigt nog vaknade jag redan vid 6.10 och var pigg! Har nog aldrig hänt så under skol-vecka, men det är väl bra. Efter skolan åkte jag hem, åt mellis och började lite på svenska och So läxa. Vid 5 gick jag hemmifrån och mötte upp Vilma för att åka in till stan och öppningen av Dm Retro som jag fick en inbjudan av för ett tag sen.
 
Lite outfit bilder
Tröja - Tommy Hilfiger
Jeans - Hollister
Klocka - Daniel Wellington
Min nya jacka från Mountain Works! Inte så bra bild, men den är super skön!
Det börjar bli vår och man kan plocka fram alla solbrillor!
You make me think about tomorrow like it's the last day of my life
 
 

Kommentarer

  • julia ;) säger:

    fett snygg bild på diiiig älskar jackan :)

    Svar: hahha tack gulle! :)
    Molly

    2013-03-27 | 14:14:00

Kommentera inlägget här: