molliiie

FUUUUUUUUUN

Kategori: Allmänt

Idag var det ju sportsday och det var super kul!! Jag gick upp typ 5.20 och åkte hemifrån vid 6 :P buss resan på väg upp var ganska chill, men buss resan neråt var bättre. Då  var det fest i bussen :) Vi var ju i Rome och jag är van med Åre´s superbra backar som är svåra och utmanande, men dessa var väldigt bra för att vara utanför fjällen! :) Vi kom dit vid 9.30 tror jag klockan var så jag tog mina saker och åkte ut i backarna. Jag trodde att den bussen vi åkte i var dålig, men den var bra!
 
Nu när jag kom hem så såg jag till att jag hade gjort spanska läxan och det hade jag så nu har jag bara suttit vid datorn och ska duscha. Snart är det helg och sen SPORTLOV ahh det känns inte som det, men det ska bli fett kul och skönt! På onsdagen ska jag åka ner till ett av mina landställen eller om det blir båda, men vi får se ;)
 
Puss och Kram
Lite instagram bilder från veckan: Molly_Lundin
Mitt favorit ställe där jag har ätit många gånger i Danmark och nu har det öppnat i närheten där jag bor! :D
Sötaste Moa från idag i Romme :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: