molliiie

Scared

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag hemma och håller på med en hemkunskapsläxa där man ska svara på frågor och hitta på sin egna produkt och försöka göra en bra layout för det. Fattar inte riktigt hur, men får göra mitt bästa.
 
Min lördag började med att jag hade träning. När jag kom hem duschade jag, packade ner mina saker för att Åka till Astrid. Mamma, pappa och lillasyster var hos ett par vänner så när dem kom hem åkte jag och mamma iväg för att köpa en present till Astrid. Det blev en scrub. Vi fixa lite andra saker och passade på att ta var sin juice på "Joe and The Juice". Det är ett jättebre juice ställe där dem har nyttiga smörgårar och nyttiga smoothies och juicer. Jag och fin familj äter alltid där när vi är i Danmark. Alla som jobbar där är så glada och killarna är alltid snygga (när jag har varit där, men vet inte hur alla ser ut såklart).
När jag kom var Filippa där och lite senare kom Mickis. Vi skulle gå och hyra Paranormal Activity, men de fanns inte så vi gick hem igen. Runt halv 11 börjde vi titta på 3.an av paranormal activity. Eftersom jag aldrig hade sett den så visste jag inte vad som skulle komma, men fick lite berättat. Den var läskig då så jag skypade lite, men nu efter så var deninte så läskig som den uppfattades då. Imorse när vi vaknade upp så började vi titta på början av Human Centipede, men stängde av den fort för att den var så sjuuuuuukt äcklig! Istället tittade vi på Mean Girls och drack smoothies m.m. :)
 
På onsdag är den idrottsdag och då ska vi till Romme med skolan. Det ska bli super kul hoppas jag, men komme rinte riktigt ihåg hur backarna är där. Har inte fått någon info om när vi ska samlas än och vad som ska hända, men hoppas vi får det imorrn.
 
Puss och Kram
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: